Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ztrapnit se umí ženské i mužské pohlaví :)

Nedávno přišel den se dvěma situacemi, kdy při jedné jsem se styděla ohledně slov pronesených jistou ženou a při druhé jsem se musela od srdce bavit a usmívat se...

Muž a Porsche CayenneZdroj: http://cernasvine.cz

Takhle si jednou ráno vstanete a máte hlavu plnou povinností, které Vás ve dne čekají. Ale vůbec nečekáte, že zažijete situace, které Vás jemně poznamenají způsobem opravdu nečekaným.

Začněme tou smutnější. Tou, která byla vytvořena dvěma ženami. Jednou pracovnicí ve službách a druhou ženou, která potřebovala něco vyřídit. Sami vycítíte, kde se tato situace stala, ale vyřčeno to nikdy nebude. Když se ony dámy bavily o pojištění a jiných výhodách, narazily i na otázku povinného ručení a havarijního pojištění. Nu a jak to asi tak bývá a logicky to z oněch služeb vyplývá, začaly se bavit o autě. " To já mám Ford "Ká", takovou tu nákupní tašku, víte? ", paní za přepážkou odpovídá: "Z toho si nic nedělejte, já o svém autě vím, že je červené a kde má díru ... no díru na to, abych tam strčila hadici a natankovala. Občas mi tam, nedejbože, něco začne svítit, tak my máme blízko známýho, tak k němu zajedu a poprosím ho, aby mi tam někam něco dolil. Nevím totiž o co jde, a ani se o to nestarám, já s tím prostě jen jezdím."

Já jsem tuhle situace špatně rozdýchávala, říkala jsem si, jak se s tímhle někdo může vyloženě chlubit (a to ještě chci zmínit, že mi vlastně tu samou poznámku vpálila do obličeje mně osobně, když se mě ptala na auto, které vlastníme. "Já vím, že je červené a kde to má díru...")

Za prvé, když si auto pořizuji a chci ho využívat, asi si o něm zjistním nějaké informace. Například značku auta, typ, spotřebu a na jaký druh paliva jezdí. Za druhé se o něj starám. Tedy pravidelně kontroluji kapaliny atd. Omlouvám se, ale velmi mě štvou ony ženy, které si pořídí automobil, jezdí s ním každý den, ale starost o něj nechávají na mužích. Pochopím to při výměně píchlé pneumatiky (taky bych toho svého skoro dvoutunového miláčka zvedat na heveru nechtěla :) ), ale při těch klasických "starostech" mi to nejde do hlavy. A pokud toto přeci jen neumím, tak se tím rozhodně nechlubím ... Já se totiž chlapům občas nedivím, že se nám ženám "posmívají" ohledně ježdění a věcí týkajících se automobilů. Vždyť si to děláme samy. A proto holky, ženy, dámy ... zkuste nabýt aspoň minimum informací o svém autě a vynechejte poznámku typu : "...vím, kde to má díru...", není to vtipné, ale trapné.

 

Druhá situace je spíš usměvnější, ale tady se zase nepředvedlo hezky mužské pohlaví :). Jako každý den jsem jela domů, tou samou cestou ze školy. Já nevím, jak Vy, ale já se snažím dopravní předpisy dodržovat :P. Takže když vím, že ja na určitém úseku omezená rychlost 30, a že tam měří, tak se snažím být hodná a poslušná holka a jedu opravdu 30 :). Jenže, aby to nebylo tak snadné, přiřítí se za mě frajer (no frajer, bylo mu to k 50) s Porsche Cayenne a začne blikat "dálkovejma". Nevím, jestli se mu tam ta ruka zasekla, ale málem mi vypálil sítnici. Podstata problému byla, že já jsem jela 30 km/h v úseku, kde se přeci 30 km/h jet má, ale pán potřeboval jet rychleji a já jsem mu zjevně překážela. Tak mě nakonec, po mém oslepení předjel, se vztyčeným prostředníčkem se na mě tak drsně podíval a zmizel rychlostí tak 80. Já byla v pohodě. Přeci mě takovýhle člověk v provozu nerozčilí. Jenže.... si tak pořád jedu konstantní pohodovou rychlostí (pro pány podotýkám, že jezdím celkem dlouho, takže s řízením mám zkušenosti. Nemohu říct, že "umím řídit". To si troufnu podotknout asi tak po 20 letech pravidelného ježdění. Ale mám "koule" na to říct, že jezdím v celku ucházejícím a přijatelným způsobem... a situace předvídám. Přeci jen "sebe ohlídám, takže na silnici si dávám pozor na ostatní"), a hle frajer s Porsche, který mě tak musel honem předjet a pospíchal, se zasekl za tramvají, kterou nemohl předjet :) Tak jsem si říkala, to máš za to, blboune. To máš za to, že musíš pospíchat :)... jenže ten příběh ještě nekončí. Samozřejmě, jakmile tramvaj ráčila uhnouti, Cayenne zmizelo v dáli...:D ...mno jo, ale za 3 minuty jsem ho opět v kopci dojela, protože ho nepustil nějaký chlápek s dodávkou. To už jsem propukla v smích... onen škodolibý smích, který jste určitě vytušili. A ještě jako třešničku na dortu jsem si pustila oblíbenou písničku přezpívanou "panem zpěvákem" jménem Michael Bublé - I've Got The World On A String a jen tak si s úsměvem na rtech jsem si zpívala.

Víte hoši, to, že máte rychlá auta z Vás ještě frajery nedělá. A to že máte potřebu ukazovat, jak jste dobří, na základě rychlosti, kterou vyvine Vaše "fáro" ... ale no tak :) Vždyť my Vás milujeme i bez toho frajeření.

Takže ženy, z dnešního příběhu/pohádky vyplývá. Přemýšlejte nad tím, co vypustíte z úst. Občas to postrádá vtip i logiku. A vy pánové, raději nám předveďte, jak umíte být galantní a pozorní k nám ženám a nehoňte si ego v drahých a rychlých autech:)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Sabina Sarkisovová | pondělí 14.11.2011 9:00 | karma článku: 14,59 | přečteno: 1861x
  • Další články autora

Sabina Sarkisovová

Ženy a Ježíšek

No. A jak začít? V mém věku by se určitě mělo specifikovat, co znamená„být hodný“. Domnívám se, že nikdo z nás dospělých to totiž netuší. S narůstajícím věkem totiž iluze pohody a bezstarostnosti vyprchávají a narážíme na tvrdou realitu. Ztrácíme tak schopnostbýt hodní. Osobně se to snažím vyrovnávat úsměvy na spolucestující v tramvaji či drobnými dobrými skutky, ale to asi nestačí. A víš proč? Protože jsi mi ještě pod stromeček toho(k sakru)ženicha pořád nepřinesl... A promiň, jestli jsem nepochopila tvé velkorysé gesto na 5. prosince, ale rohatého umouněnce s řetězem, to já nechci. Ano. Vím, žena je nástroj ďáblův, ale i tak mám trošku vyšší preference.

20.12.2014 v 18:30 | Karma: 7,07 | Přečteno: 474x | Diskuse| Společnost

Sabina Sarkisovová

Chilliwoman aneb jak jsem soutěžila v pojídání chilli

Chilli sem, chilli tam, nám už je to všechno jedno. Vím, je to trošku jiná písnička, ale věřte, že tahle má to pravé grády. Ostatně 1. listopadu jsem se o tom přesvědčila sama. Přiznejme si to, některé okamžiky se Vám vryjí do paměti a chcete si je uchovat navždycky. A když díky konzumaci chilli poznáte spoustu skvělých nových lidí, od plic se zasmějete a vypijete litr mléka během jednoho večera na místě, kde se normálně konzumuje ve velkém množství pouze pivo, tak už to stojí za to, ne? Já tomu říkám „žít naplno“. Nelitovat. Pobavit se. A popálit se... a to vše je CHILLIMAN, soutěž v pojídání chilli.

7.11.2014 v 9:00 | Karma: 25,12 | Přečteno: 3165x | Diskuse| Kultura

Sabina Sarkisovová

Coriolanus aneb když Vás divadelní hra vtáhne a nepustí.. na dlouho

William Shakespeare. Opěvovaný dramatik... i když, jak dobře víme, není jisté, jestli všechy ty hry, za které sklízí obdiv i několik set let po smrti, napsal. Ovšem to není předmětem mého dnešního psaní. Za svůj život jsem zatím zhlédla několik her tohoto básníka a dramatika. Všechny mě nadchly svou nadčasovostí, tím, jak dokáží spojovat nespojitelné a tím, že vyvolávají emoce, jak pozitivní, tak negativní. Nikdy se mi ovšem nestalo, abych se u Shakespearovské hry rozplakala. Až do včerejšího večera, do večera, který ve mně zanechal velmi silný emotivní zážitek...

6.2.2014 v 9:00 | Karma: 7,59 | Přečteno: 350x | Diskuse| Kultura

Sabina Sarkisovová

Vášnivá endorfinová sprcha... to je Brutal Kruháč

Jestli si myslíte, že máte fyzičku, tak Vám garantuji, že nemáte. Stejné moudro se opakuje i v případě, pokud se domníváte, že Vaše tělo a svaly snesou velkou zátěž, nesnesou. Můžete být smrtelníci, jako já nebo mistři světa v jakémkoliv sportu, ale nic Vás nedokáže připravit na tu bolest a zároveň naprostou euforii v této aktivitě. Ona zábava se nazývá Brutal Kruháč a získala si mé srdce i svaly.

4.9.2013 v 9:00 | Karma: 14,06 | Přečteno: 2091x | Diskuse| Sport

Sabina Sarkisovová

Chcete zažít adrenalin? Nefunkční spojka v rušné Praze stačí...

Myslíte si, že Vám se to stát přeci nemůže. O auto se zodpovědně staráte, i když s ním jezdíte v podstatě denně... A pak se najednou objeví ta chvíle, kdy Vám zatrne a nezmůžete naprosto nic...

27.8.2012 v 9:00 | Karma: 9,77 | Přečteno: 1182x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1675x
Jsem čím jsem, nejen díky mým přátelům, ale též informacím, které z okolí získávám. Jsem člověk, kterého svět baví. Člověk, který bez kontaktu s jinými neumí žít. Osobnost, která si váží lidí, kteří píší. Jmenuji se Sabina Sarkisovová ("Sabajka") a jsem vděčná za to, co jsem. Jsem sama sebou.